CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 9, 2010

Another day of bad luck...

Agaknye la kan...bila la nasib aku nak baik ni...Monkey Winks...aku terfikir nak hantar application letter

untuk praktikal kt company2 lain arini...tapi malas la nak pos or emel company2 tu..jadi dengan

bangga nya aku terasa macam nak hantar by hand..Monkey Emoticons..sooo..aku 'google' la alamat

company2 berkenaan...and then dalam pukul 3 lebih aku dengan kawan aku pergi bersiar2

mencari.. dengan confident nya aku cari sebab tengok dalam google map...aku dah la tinggal kat

area2 tu jugak..x mungkin la sussah sangat nak cari kan..jadi aku cari la tempat yang first tu..

cari Monkey Winks punye cari...tak jumpa jugak...sooo...I decided to look for the second company...

semua company ni area dekat2 je la...2nd company tu pun x jumpa...punya la bengang...Monkey Icon

rasa macam nak hentak je kepala....pastu give-up dah la...pergi kat 3rd company plak...this

time I knew I had to succeed..Monkey Winks...pergi la kan kat bangunan dia...this time alamat dia

betul...TAPI!!..YOU WANT TO KNOW WHAT THE TAPI IS???!!!!Monkey Winks...company yang

sepatutnya ada kat situ sekarang dah takde kat situ..haih..tension tul..Monkey Winks..rasa macam nak

"fire" je someone..tapi tiba2 company yang kitorang tanya tu nak amik surat permohonan

kitorang tu...naseb baik la diorg terima...harap2 dapat la good response dari company tu...

WISH US LUCK!!...Monkey Emoticon...

2 comments: